dissabte, de novembre 19, 2011

Més Força...

Enmig de l'entrenament, desfet i atrofiat res millor q e una bona sessió de...BLOC a toppppe!!!, per acabar de donar matarile a les poques forces que em queden...diuen que el que no et mata et fa més fort...doncs això, a deixar-se la iema i els callos al granet de Targasona, en un dia que ha estat radiant quan a la resta del món prometien pluja a sac...


Veien un video del MET vaig trobar un bonic bloc que prometia fer força a mesura de les meves actuals i dissipades capacitats...LOVE COLD, un bonic seguit de moviments qu extesos van de 7b segons la guia..tot iq ue no usàvem el canto "salvador de la dreta tampoc ha estat tant creul com ho pintàven i l'he pogut planxar un parell de cops junt amb la versió normal non extension...molt wapu...us en deixo el vídeo del Met on usen el canto gran en el crux del lance...nosalytres anàvem de hombro a la regleta i sortíem sense tocar-lo ( joder em creia que no estava permès i veient el vidiu vieg que hauriem estalviat pell i força!).
Després de rebentar-me una mica més aCATALAN PSYCO (q ue ja havia fet) i al TAZ, acabem fent sèries a un 7a a la dreta del HADIZ, fins que el cos ha dit prou...El sensei m'havia recomanat que fes 40 blocs...entre intents i encadenes he arribat a 30 justos...tampoc està tant malament...vaig sense iema i absolutament trencat i a sobre aquesta nit toca festuka al Cangrejo!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Al video marca 7b a la extensió...

TRanki ha dit...

Quan vaig veure el vídeo vaig veure simplement un bloc molt bonic, amb moviments fanàtics...és el que em va cridar l'atenció.

El grau..potser anava disposat a pillar de valent ( un 7b a Cavallers o Maresme pot ser un verdader OS) i trobats els trucs el vaig fer i repetir, igual que la versió de "7a+". El mateix dia vaig provar i reprovar 7b's que tinbc pensents i t'asseguroq ue són MOLT més durs.

el grau només és per comparar vies i orientar-te a l'hora de no estamparte contra dificultats que no pots/vols provar...simplement...NO GRADUAR em sembla incòmode si vols anar a escalar i tens poc temps...viure pel grau em sembla una feinada igualment...

Allways Black eyes????