dimarts, de juny 28, 2011

Forever "on the road"

Ei bow…ahir vaig passejar pel mig d’aquells boscos que tants cops devies recórrer!...Enmig d’un verd ombrívol i hipnotitzant, i amb una calor seca que ens llepava i adormia...amb el Nawet, la Lila…i amics, i cosins…vam recórrer senders, cap al riu que baixa de aquells cims pelats que cada cop ténen més arbres. I ens vam banyar en aquella aigua gelada allà on suposo que devies passar hores mirant l'infinit…és un lloc on no m'importaria quedar-m'hi hores embadalit, lluny d'aquest caos rampant que és la vida avui en dia...

Havíem dinat després de dir-te adéu finalment. Vaig observar en silenci i recança la vista que sempre més tindràs al davant: les muntanyes…aquelles muntanyes que com les cançons que va dir el teu pare “sempre romanen”…

Va ser un dia molt bonic. Amb moltes punxades a l’estómac igualment, però aquest cop endolcides pel temps, per la calma i per comprobar de nou com t’estimen els teus…

Amb el Nawet vam recollir unes flors del bosc i les vam deixar en la torre de pedres que algú va fer-te...li vaig explicar perquè eren i, mai ho hauria dit, va plorar, es fa gran bow...

Ara veuràs el sol d’estiu, la pluja de tardor, et cobrirà la neu a l’hivern i les flors a la primavera, ara ja ets muntanya també…

Aquest finde pujem allà on saps...hey tio que m'ho he mirat bé i crec que és possible!!! Però em foten un mal de collons els genolls, de tanta tartera... a veure com m'aguanten...La paret esta seca i si surt guapa anirà per tu, bow...d'aqui a unes setmanes tornarem a fotre-li fort, amb ton germà...que Jah m'ajudi a encadenar!!!! Sembla dura i a sobre com que a tu no et molaven les "ferrades" de bolts ( ja podries haver sortit friki no?!!), haurem d'apretar de valent!!! A liar-la a topppppeee!!

Fins sempre company!!!

"But then they danced down the streets like dingledodies, and I shambled after as I've been doing all my life after people who interest me, because the only people for me are the mad ones, the ones who are mad to live, mad to talk, mad to be saved, desirous of everything at the same time, the ones who never yawn or say a commonplace thing, but burn, burn, burn like fabulous yellow roman candles exploding like spiders across the stars and in the middle you see the blue centerlight pop and everybody goes "Awww!"

On the Road
Jack Kerouac

23 comentaris:

Anònim ha dit...

Vinga bou, a liar-la bona alla dalt eh???

No és Jah, és la teva força la amistat ,el record i l'energia del Maluta.

Que us vagi bé!!!

Lila ha dit...

Comparteixo tot el que dius ori...
però si us plau, aneu molt en compte d'acord?
pto

Lila ha dit...

Per cert, se m'oblidava, la foto és preciosa...

Anna ha dit...

cada cop que et poses seriós i et llegeixo em n'adono de com transmets els teus sentiments més intensos i m'emociono tant!

No tinc blog però m'encanta llegir-los, i no n'he vist cap, d'escalada i muntanya, que tracti tant bé la relació entre l'ànima i el que provoca en ella aquest estil de vida...no deixis mai d'escriure siusplau, i cuida't allà dalt.

TRanki ha dit...

@nònim: bow, a topppppeee!

Lila: tranki, que esta controlat. La foto la vaig fer abans de marxar...va ser curiós, i cada vegada que hi anava em creuava de nou amb un amic seu que, com jo, li costava massa marxar...bé, ara ja està. PTNÀS...

@Anna: gracies, de veritat, de vegades escriure estalvia maldecaps a qui ho fa, espero que no en doni massa a qui ho llegeix!! Salut

Anònim ha dit...

"AWWWWWWW!", sincerament.

Salut i roca bou, endavant!

Marieta ha dit...

totalment d'acord amb l'Anna...
Per cert, què macu el Nawet!!! porta'l un dia a la fonsuuu -ah, la setmana que ve pujaré ja!!-
Un petó pels tres :)

TR ha dit...

Iep Marieta, doncs ja fem el meeting a morte!

Tenim un menú de luxe, entre qualitatiu i pantagruèlic.

Ja feu el toque eh???

THNKS!

PD: ahitr amb 4 anys just complerts va fer el seu primer ràppel ( que m'havia sortit bloquero i passava de la corda!!!). Uééeéééé´!!!!

K ha dit...

Gotta go allways UP man!!!

love

en Girbén ha dit...

Amb una precisió d'aparença menor ens has explicat un munt de coses: "...aquells cims pelats que cada cop tenen més arbres." Aquieta veure'ls així, fent de rerefons del digne pedró.

Bullarolas ha dit...

Ei bow!!! que ve que al final la cosa vagi sortint! una abraçada.. aniré seguint en la mesura del possible com evoluciona la batalla!

Una abraçada, roca impecable i fissures perfectes (i continues ;)))

tranki ha dit...

A muerte Dani, ja ho xerrem i el dia que pugis li donem la puntilla, que la via segurque no s'encadena a la primera...hehe!

salut gef!

TR ha dit...

Hola Girben, les pastures no eren més que bosc cremat...ja no hi ha pastura i cada cop la temperatura puja, i els arbres també..les muntanyes canvien la cara, tot i que romanen..si més no és un bonic encert donar-li aquesta vista privilegiada a un amic...´´Un bonic racó sota els cims de Llessuí...

Anònim ha dit...

Ei bouw, quan ens vam veure ja havies trincat un trasto del 5 per continuar obrint projecte.
Que en Guillem ja és part de les muntanyes és una gran manera de comencar a seguir tirant. Ara només et cal obrir aquests ulls tan vius que tens, el descobriràs per tot arreu... Guia't pel seu somriure...

Com bé vas dir tu, Bernat...

tranki ha dit...

ei soto...gracies bow...els muntanyencs sempre ens acabarem trobant al tajo no? Encara que linternet sigui una eina, al final acabem trobant-nos allà oi...que guai haver.nos vist!

Diumenge al matí, baixant d'allà entre llamps i trons, una mica "tensos" li vaig dir "joder MAluta que si estem aquí és per tu tio!".. en mitja hora deixava de pedregar i tronar, aixpòq ue deien que fins dillun pillaríem...una sort no?
Thanks per la visita!!!

Ferran Guerrero ha dit...

Bow, si necesites friends gansos jo t'ho puc deixar, o ja els has comprat? crec que si, un 3 i dos 4 de BD Camalot, tu mateix, crec que ja ho has fet, jejejejeje, ara m'he iluminat.

Igualment molta sort amb el projecte, com et vaig dir enveja sana, i el video brutal va posar-me molt fanatic.

Cuida't

Lai ha dit...

ei, Ori, potser en un parell de setmanes ens trobem per allà!! aviam si la meteo ens deixa, oi?
gran projecte, q segur q sortirà de puta mare... i si es facilet, espero tastar... :)

TR ha dit...

FERRAN: Tiou moltes gracies...la fissu és pel num 5, n'hem pillat DOS i crec que el germà del Maluta ens diui que en tenia un altre...anirem sobrats...de fet anav acorrent amunt el del 3 ffins que va acabar i vam posar una xapa, i corre amunt el del 4...quan es va quedar petit vaig posar una xapa i se'm va acabar la bateria...vam decidir que no molava i vam pillar els MEGACAMALOTS del 5, qeden uns 15 metres de fissura perfecta una mica OFF WIDHT...com a molt 6a o 6a+ en conjunt...com que passàvem de parabolar més ( 2 en 35 mts), ja ho acabarem amb els que hem pillat ( després me'ls venc a qui els vulgui, més barats...SI ET FALTA EL 5 TE'l PASSSOOOOOOOO...HAHAHAH!!!!

LAI: nosaltres ( meteo mediante) pujem el 14-15-16...ostres us truco, si pujéssiu la festaka seria BRUTALLLLL!!! Vaaaa, vingaaa, pujeuuuuuuu!!! ens truquem eh????

Ferran Guerrero ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Ferran Guerrero ha dit...

Cap problema, i ja saps, guarda'm un friend del 5 que jo m'ho quedo fixe, ja hi pots contar, a veure si enganyo al Quo per fer un atac quant la tingueu acabada, que tenim un projecte entre mans, i la neu d'aquest hivern ens va fotre, a veure si ataquem tambe.

Salut i bona sort.

TR ha dit...

uaaaa-h!!!!

JA m'explicaràs bowww!!!(em sembla que era una via que té un nom realcionat amb reviure coses que nbo has viscut, en versió hivernal??)...heheheeh!

Pekas ha dit...

estic amb la Anna.. quan surten de tu les emocions i les converteixes en paraules i sentiments... un només pot que emocionarse..

Els nens.. sincers.. honests.. directes... sense pors.. a vuere si els grans apreném una mica d'ells...

Sort per les muntanyes.. !!! i a tibar-li..;-)))

TR ha dit...

HI SENSEI..QUE TENIM PENDENT LA CLARA...