dilluns, d’abril 04, 2011

TRALLA pel dilluns: JUST FOR TRUE BELIEVERS

Ser un puto amo ja és curiós...però passejar-se per les creacions dels putos amos, com ho fa en HARPER i fer vibrar encara més, es ser un puto amo al quadrat... En Hendrix agafava la guitarra al revés, i en Harper se la posa a la falda...no sé si és més difícil tocar així anant fins al cul d'àcid o sense anar-hi...en qualsevol cas el HARPER i els INNOCENT CRIMINALS han fet que fins al canari taxidermitzat del meu veí es mogués al ritme piscodèlic de VODOO CHILE. No m'imagino això sentint-ho al costat d'una foguera, sota les ombres del Capitan, als 70...pagaria per poder-ho viure bows...next finde big wall??? A la INTRO el PUTO AMO ja ho diu: to all the true believers...

2 comentaris:

paca ha dit...

NEXT FINDE BIG WALL!!!!!!!!!!!!!!!!!


Lo de tocar així sentat es una tecnica per fer servir el slide (ma esquerra),no es mes dificil,es una tecnica mes...john lee hooker va ser un dels precursors...
VERSIÓ AL.LUCINANT!!!,això si que convida a trepar!!!!!!
Jo he tocat molts anys "Fire" del hendrix,es mes ritmica per la batería( lo meu)i,sense acids pero amb marihuana,tambe hem flipat lo nostre!!!!
Ke vagi be el big wall!!!

Pekas ha dit...

Jo avui estic més rotllo Alice in cahins "unplujed".. ;-)) peró desde luego... aquest master... buuffffffffffffff... ;-)))