divendres, de juliol 09, 2010


Serem el que volguem ser... i tenim dret a decidir-ho...
La llibertat i el respecte és l'essència de la coexistència entre els éssers humans...És tant absurd no voler coexistir com que algú imposi la seva idea a la resta per damunt dels altres...
La convivència i l'harmonia són situacions molt més simples i fàcils de mantenir que el conflicte i la tensió constants...no hauria de costar tant d'entendre que les persones ens fem a la terra, a la llengua i la nostra evolució com a poble...i com a tal ( nació, nacionalitat, o com li vulguin dir) SEMPRE TINDREM EL DRET A DECIDIR...Aquest dret no s'atorga o es lleva, sinó que "ÉS"...i per molt que ens el vulguin manipular CAL EXPRESSAR-LO si el volem mantenir.
No és una qüestió política, no és una qúestió social o de classe...és que simplement vaig neixer aquí com podria haver nascut a qualsevol altre lloc...i tant com a Català i com a persona SÓC LLIURE, i NINGÚ, vingui d'on vingui EM DIRÀ COM HE DE SER NI QUÈ M'HE DE SENTIR...
Ens veiem dema A LES 18:00...

4 comentaris:

albert56 ha dit...

Fins demà, somiem, clar que sí

TR ha dit...

Fins demà bow...

Grimpacòdols ha dit...

Jo també hi seré, i a més, amb el teu permís, faig un copiar-enganxar cap al meu blog. Merci

TR ha dit...

Eo Bow, cap problema...

HEM PASSAT DE LLARG el MILIÓ DE PERSONES...

N'hi ha per pensar, no?