divendres, de març 05, 2010

EMILIE SIMON

Si quelcom té la XARXA és que és un pou sense fons de coses, algunes bones, algunes negres, altres sense importància...

A mi si m'agrada és perquè la paraula "link" hi té un sentit tant plè com l'inmens camí sense cap orientació concreta que hi pot fer un mateix...buscant info sobre un pensament acabes tant TROBANT com BUSCANT allò que en un moment se't descarrega...

Recordo abans aquell "ho tinc a la punta de la llengua!!" que em passava quan em quedava en blanc sobre un nom o una frase...avui ja no em passa, no estic tota la nit rumiant ni m'arriba la llum enmig del curro o a la dutxa...ara ja hi ha la wiki i el google, i allò que busquis generalment "hi és"...

Vaig veure una peli, STRANGE DAYS, on la Juliette Lewis hi feia una versió GLORIOSA ( que viu de versión més que de temes personals) de un fosc tema de la PJ HARVEY anomenat HARDLY WAIT...en els links del TUBE hi trobo que la LEWIS també ha versionat WANNA BE YOUR DOG dels STOOGES,...i d'aqui, entre covers i versions arribo a la EMILIE SIMON ( que retrobo després de un fugaç encontre el 2003 quan va publicar el seu primer treball ) donat que ella ha fet també la seva versió del tema wbud dels STOOGES.

La Emilie Simon té alguns temes interessants, i d'altres que no m'agraden ( que no vol dir que no siguin bons). Entre els intimistes n'hi ha un que es diu OPIUM, dels més recents, i dels quals hi han versions i covers a la xarxa...aquí us presento una de les que m'han molat més que ha fet una anònima Lilyiou...

4 comentaris:

en Girbén ha dit...

És que ja t'hi veig, Uri! Al capdamunt d'una gran pala i a punt de coreografiar la perversa innocència d'aquest Opium amb la Lucille.
Un molt bon obsequi!

K.line ha dit...

Nice song, interesting path

TR ha dit...

Ei Girbén...sense més dilluns vam fer la primera amb snowboard i sense opis de la cara oest del polígon Santiga...i gaudir de unes tímides ripades a l'esnoupark de Ripollet, fins a les tantes de la nit, saltant sobre l'escàs pam de neu que cobria els camps llaurats (per sort) de Montcada...

Volades inèdites i irrepetibles..la meva ja vella esquena ho sap...

salut!!

TR ha dit...

Ei Girbén...sense més dilluns vam fer la primera amb snowboard i sense opis de la cara oest del polígon Santiga...i gaudir de unes tímides ripades a l'esnoupark de Ripollet, fins a les tantes de la nit, saltant sobre l'escàs pam de neu que cobria els camps llaurats (per sort) de Montcada...

Volades inèdites i irrepetibles..la meva ja vella esquena ho sap...

salut!!