diumenge, de desembre 23, 2007

Maxicompensacions..FUGAZZI

Poc temps disponible, amenaça pluja, només tinc unes hores ( aposta a una carta) , després de una setmana de feina i una sessió de plafó on no m'aguanto gairebé enlloc mentre la penya flota en blocs que veig gairebé galàctics, una nit més o menys calmada ( la Lila que arriba de sopar de feina i vol seguir la festa) , aixecar-me i deixar-ho tot endreçat, mil trucades per localitzar fanàtics escampats per tota Catalunya buscant el sol..al final una mica de llum en el pou.


EI JUANJO!!! va vinga bou que aquí aguanta el temps? I a Sabadell??

A Sabadell també...

Et Passo a buscar i anem al Balcó?

Que dius bou si ens pilla una tormenta allà pringuem total!


I Santa linya..diuen que a Lleida hi fa sol!

BUff...són les 10:00...hi ha dues hores de cotxe!

Però si condueixo jo!!!!

És igual tiu...que m'agobia anar tant lluny..i si anem a AGONIES? Està aprop i si plou anem a la PANXA!

Uf..ok bou..el que passa es que el que em queda és la FUGAZZI ( 8a o 7c+)..i la veritat es que amb aquesta rasca l'ALEJE final em fa poca gracia...

Tranki tranki ...que te la canto...

uala bou..quina angunia...


EL LANCE...moment critic i d'incertesa...decisió, abstarcció..i a volar..amunt millor que avall...( Borda d'Arnaldet. BENAS.7b/c)

Anem a Terrassa...no plou, fa rasca continguda...cinc minuts i a peu de paret encara trucades de col.legues..tothom ha desertat o se'n va cap on pugui fer sol...pujo pel "7c de la Cadena"..vaig encarcarat i en artifo fins on obliga ( bon canto)...vaig a la cadena de FUGAZZI...QUINA POR..el darrer seguro esta almenys a 8 o 9 mts de la cadena..i és el CRUX!!! Se'ls en va la flepa...algú va posar un spit afegit i l'han tret...la veritat es que "sobreequipar" una via ja encadenada té tela...hi estic d'acord...si vals vals..i si no a provar en toprope..que és el que faig...
75 moviments, 20 mts desplomats amb traca final...Provo els moviments, de baixada, de secció en secció...PREMI !!! Per una vegada la poca alçada em va de puta mare, i al crux em quedo clavat d'un invertit mentre els alts s'hi queden bloquejant per excés de envergadura..és com a la SPOOK ( 8a a montserrat que em sembla 7c ) !!!

Baixo al terra...descanso...no em decideixo a provar-la de primer...no pot ser tant senzill...



Ei Uri posa't-hi per sota !!!

Que dius Juanjo, que em fa iuiu tiu, a més no sé quina continuitat té el tema..no pot ser tanbt facil ! A tu et va costar molt encadenar-la?

Home, si fas la VARIANT ORIGINAL és més facil...i a dalt no miris avall, si caus tens el seguro a un cos dels peus...l'aleje és sortint i si no vas totalment obert no caus..el Santi es va tirar, va volar 15 mts però caus a l'aire...

BUf tiu..passo, almenys fer un toprope per provar-la no?

No siguis bujarra...

Que no tiu, que ni la he mirat sencera!!! I vaig sense tacte a les mans!

Començo el pas dur conegut ( "No hagas bromas")..i FLOTO al bidit assassí...munto damunt del repòs i ja no em sento cap dit de la mà esquerra...intento recuperar mentre provo de recordar els 60 moviments que em venen i que només he vist un cop...Faig la trevassa..ok...creuo, regleta, rom, canto i nou repos!! Quina puta merda ser baix, els peus no m'arriben als bons cantos i estic mig penjant de dues busties ballant una sardana mentre busco alguna repiseta abans de atacar el bombet intermig...ho provo..no era així..baixo..Juanjo no m'estibis que desgrimpo!!! Pujo directe i tot s'encadena..vaig mig improvitzant i això cansa el doble..accelerada i repòs, accelerada i canto bo..com en un DONSIMON de plafó...ja soc sota el crux..esbufegant...sense pila...pillo la xorrera, tiro a bidit esquerre, reboto per la xorrera...a la ataaaaac! em quedo clavat, tot OK i...merda! Se m'han INFLAT ELS DITS i ara no m'entren..què faig?!!! Merda,merda merdaaa! Rapid reacciono i torno a rebotar aquest cop amb el dit petit i el següent..i M'entren! Ja esta!..



Uala Bou, l'he feta al primer intent!!!

Joder Uri, t'hauries d'haver posat per baix...

No bou que si arribo petat i no m'entren els dits, amb el cul petit ni provo de solucionar el pas..m'hagués tirat...

NO crec tiu, hi ha un vol de l'òstia...

Poster si..merda....i ara el rotpunkt no?

Jo tio, estic gelat, la provo una estona i fotem el camp...

Ok jo igual que per avui ja n'hi ha prou..espera deixa'm que provi el pas final un altre cop...

Al final vam sortir fosc, glaçats i petats, amb les mans ferides del fred i els cantos vius..després de 3 series a la via...a veure si Nadal o St Esteve m'escapo una estona i la faig de primer..quina por, quines ganes..joder això és amor odi en estat pur...(PereeeeGBBBB! Com t'ho faaaaas!?)

ALEA JACTA EST, la propera a muerte...!!!



5 comentaris:

PGB ha dit...

Quina agonia el bidit amb el petit i l'anular!!! brbrbrbr

Amor i odi... en mi és una constant! Vaig fanàtic sempre fins que m'he fet el vuit i miro amunt... els primers passos sempre són d'odi... a vegades les primeres vies fins que de cop i volta començo a levitar i tot és LOVE! ;D

El proper dia de primer.... bwa, aquesta molaria gravar-la... sobretot el pinyo de 10m! ;P

Piter ha dit...

Joer... jo amb un aleje de 8m al pas clau de la via.. em baixo i em busco una altra via jejeje

Anònim ha dit...

Demà hi pujo...

BUf Piter, al pas clau l'aleje queda a 2 metres del peu ( la castanya no te la treu ni déu...després són bloqueigs on si vas maxiobert pots caure..però és sumament improbable...

el Santi es va deixar anar des de la reunió gairebé...al darrer pas ..i la volada va ser antològica...peò és super neta...

A MUERT!

Mohawk ha dit...

Osti Bou, quina por!!

A veure si ens expliques com acaba la història!!!

A tibar-li!

Anònim ha dit...

BUF..

HI HEM ESTAT AMB COLLA DE LA FUIXERDA..HI ARRIBAVA A LES 11:30 I A LES 13:00 HAVIA DE MARXAR...

L'he muntada escalfant (sense vols) i l¡he desmuntada en top...del tiron i cap a casa..un desastre..joer am l'x3s....